Alyona Ahmadová
Behaviorální analytik, BCBA

Mám rozsáhlé zkušenosti s prací s dětmi a dospívajícími s autismem a dalšími vývojovými poruchami, s praxí více než 10 let. Jsem klinickou ředitelkou ABA-BAKU centra Aplikované behaviorální analýzy, dohlížím na ABA-centrum v České republice, Praze, a také na centra a školy v mnoha městech Ruska (Voroněž, Soči, Jekatěrinburg, Kostroma), Kazachstánu a Ázerbájdžánu. Provádím online školení a školení na místech pro terapeuty a školím rodiče, aby vytvořili efektivní vzdělávací prostředí. Od ledna 2019 jsem koordinátorem a učitelem kurzu pro absolvování BCBA/BCaBA.
Klinické zkušenosti zahrnují, ale nejsou omezeny na:
- Provedení funkční analýzy chování, vývoj intervenčních programů, hodnocení účinnosti programu a včasné přehodnocení.
- Posouzení deficitů dovedností a vytváření programů, školení zaměstnanců.
- Individuální plány rozvoje akademických dovedností a adaptace materiálu.
- Pracovní plán se sexuálním chováním, selektivitou potravin, tolerancí k lékařským postupům a změnám prostředí.
Vzdělání a zkušenosti:
- Leden 2020 – klinická ředitelka ABA-BAKU center.
- Leden 2019 – koordinátorka a instruktorka přípravného kurzu VCS BCBA/BCaBA.
- Květen 2018 – soukromá praxe ВСВА.
- 2015-2018 – magisterský titul z psychologie Armavirská pedagogická univerzita.
- 2016-2017 – ABA-professional Development course na Floridském technologickém institutu.
- Březen 2013-2018 – soukromá praxe ВСаВА.
- 2000-2004 – Státní univerzita v Baku, bakalář.

Mám rozsáhlé zkušenosti s prací s dětmi a dospívajícími s autismem a dalšími vývojovými poruchami, s praxí více než 10 let. Jsem klinickou ředitelkou ABA-BAKU centra Aplikované behaviorální analýzy, dohlížím na ABA-centrum v České republice, Praze, a také na centra a školy v mnoha městech Ruska (Voroněž, Soči, Jekatěrinburg, Kostroma), Kazachstánu a Ázerbájdžánu. Provádím online školení a školení na místech pro terapeuty a školím rodiče, aby vytvořili efektivní vzdělávací prostředí. Od ledna 2019 jsem koordinátorem a učitelem kurzu pro absolvování BCBA/BCaBA.
Klinické zkušenosti zahrnují, ale nejsou omezeny na:
- Provedení funkční analýzy chování, vývoj intervenčních programů, hodnocení účinnosti programu a včasné přehodnocení.
- Posouzení deficitů dovedností a vytváření programů, školení zaměstnanců.
- Individuální plány rozvoje akademických dovedností a adaptace materiálu.
- Pracovní plán se sexuálním chováním, selektivitou potravin, tolerancí k lékařským postupům a změnám prostředí.
Vzdělání a zkušenosti:
- Leden 2020 – klinická ředitelka ABA-BAKU center.
- Leden 2019 – koordinátorka a instruktorka přípravného kurzu VCS BCBA/BCaBA.
- Květen 2018 – soukromá praxe ВСВА.
- 2015-2018 – magisterský titul z psychologie Armavirská pedagogická univerzita.
- 2016-2017 – ABA-professional Development course na Floridském technologickém institutu.
- Březen 2013-2018 – soukromá praxe ВСаВА.
- 2000-2004 – Státní univerzita v Baku, bakalář.